Choď na obsah Choď na menu

6. 8. 2018

Lakers problemet uttalelse backing LeBron James

Los Angeles Lakers har gitt ut en uttalelse til støtte for LeBron James etter at tre-timers NBA-mesteren var involvert i en krig med ord med amerikanske president Donald Trump. NBA Drakter til salgs nettbutikk.

James ringte ut Trump tidligere denne uken i et intervju om åpningen av sin nye skole i Akron, "Jeg lover", og sier at presidenten prøver å "dele oss". Trump fikk vind av kommentarene i går og reagerte ved å si at James mangler intelligens og at han foretrekker Michael Jordan. Du kan også kjøpe Los Angeles Lakers Drakt i butikken vår.

Nå har den kontrollerende eieren og presidenten til Lakers, Jeanie Buss, gitt ut en uttalelse til forsvar for James. Hun sa: "Vi kunne ikke være mer stolte av å ha LeBron James som en del av vår Lakers familie. Han er en utrolig gjennomtenkt og intelligent leder og klarer klart kraften i sporten å forene samfunn og inspirere verden til å være et bedre sted. " Los Angeles Lakers Drakt Barn med høy kvalitet og rask levering!